De 10 mest stillede spørgsmål

Hvor ligger jeres butikker?

GEjSER udvider hele tiden og åbner flere butikker på nye lokationer jævnligt, så der er stor chance for at finde en butik i nærheden. Har vi ikke en butik nær dig, er du velkommen til at kontakte os med forslag til nye butikker, og så vil vi se på mulighederne. Du kan kontakte os på tlf. 26 22 07 07 eller på [email protected]

Du kan også fange os på vores live-chat på hjemmesiden mellem 09:00 - 16:00

Hvad er jeres åbningstider?

Vores butikker har forskellige åbningstider afhængigt af lokation.

Du kan se alle vore butikkers åbningstider her.

Åbningstider til GEjSER Support er:

Mandag - Torsdag: 08:00 - 21:00

Fredag: 08:00 - 20:00

Lørdag: 09:00 - 16:00

Søndag: 09:00 - 15:00

I weekenden træffes support kun telefonisk, og henvendelser via mail vil blive besvaret efterfølgende hverdag.

Telefonnummer til en bestemt butik?

Alle opkald til GEjSER bliver modtaget af vores support på hovedkontoret. GEjSER support kan blandt andet tjekke lagerstatus, hjælpe med spørgsmål vedrørende produkter og eventuelle reklamationer. Supporten kan desuden håndtere både ris og ros omkring specifikke butikker og medarbejdere. Derudover kan vi være behjælpelige med alle typer generelle spørgsmål både vedrørende produkter, butikker, kundeklub eller hjemmeside. Kan supporten ikke løse den specifikke situation, og skal du have fat i en bestemt butik, kan GEjSER support viderestille dig til den specifikke butik.

GEjSER support træffes på 26 22 07 07.

Jeg har ikke modtaget min pakke?

Har du lavet en ordre online, eller benyttet dig af vores "Ship from Store" service i en fysisk butik, og ikke modtaget din pakke efter 1-3 hverdage, kan det være, at postbuddet af en eller anden årsag ikke kunne levere pakken til dig. Det kan være alt lige fra stavefejl i adresse, låst opgang, eller blot en forsinkelse.

Du kan altid følge din pakke via det trackingnummer du har modtaget på din mail ved bestilling. Er pakken væk eller står den stille ved forsendelsesfirmaet kan du kontakte GEjSER support på 26 22 07 07 eller via mail på [email protected]. Så kan vi hjælpe med at rykke for pakken, efterlyse den eller eventuelt kalde den retur. Du har altid krav på at få din pakke udleveret, eller pengene tilbage for en ordre der ikke er kommet frem, men vi skal dog kontaktes inden for rimelig tid, så vi har mulighed for at hjælpe dig med sagen. Husk at have dit ordrenummer klar når du kontakter GEjSER kundeservice, så vi hurtigere kan hjælpe dig.

Såfremt du ikke har modtaget hverken ordrebekræftelse eller trackingnummer, skyldes det oftest en tastefejl i din e-mail, eller at bekræftelsen er endt i uønsket post. Tjek derfor gerne din spam-mappe igennem. Har du stadig problemer med at finde din bekræftelse og dit trackingnummer, kan du kontakte GEjSER support på 26 22 07 07 eller via mail på [email protected]

Jeg har ikke modtaget det jeg bestilte?

Har du modtaget din pakke, men der er sket en fejl med din ordre, eller er sket skade på indholdet i pakken, skal du kontakte GEjSER kundeservice på 26 22 07 07.

Åbningstider til GEjSER Support er:

Mandag - Torsdag: 08:00 - 21:00

Fredag: 08:00 - 20:00

Lørdag: 09:00 - 16:00

Søndag: 09:00 - 15:00


I weekenden træffes support kun telefonisk, og henvendelser via mail vil blive besvaret efterfølgende hverdag.

Min vare er defekt, hvad gør jeg?

Har du købt en vare og er den defekt, er du som køber dækket af købeloven. Reklamationsretten, som er en del af købeloven, giver dig mulighed for at indgive klager over fejl ved et produkt, som du har købt, inden for to år efter købsdatoen. Disse fejl kan være resultatet af fabrikationsfejl, materialefejl, instruktionsfejl eller manglende oplysninger om produktet. Vi er som sælgere ansvarlige for disse fejl, og du har ret til at klage over dem, hvis du opdager dem inden for to år efter købet. Det er vigtigt at bemærke, at du kun kan klage over fejl, som vi er ansvarlige for. Hvis fejlen er forårsaget af forkert brug af produktet eller eventuel slid, er vi ikke ansvarlige. For eksempel, hvis du taber din e-cigaret og knappen ikke længere fungerer, kan du ikke klage over dette. Desuden er det normalt, at batterier slides over tid. Hvis dit batteri bliver dårligere over tid, betyder det ikke nødvendigvis, at du har ret til et nyt batteri, selvom du har to års reklamationsret. Du har kun ret til at få batteriet udskiftet, hvis det slides hurtigere, end hvad der med rimelighed kan forventes.
Hos GEjSER har vi landsdækkende bytteservice, så uanset om produktet er købt i butik eller online, kan en defekt vare returneres i samtlige af vores butikker. Du skal blot huske kvittering.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Har du købt en vare online og skal den sendes retur til os, kan du benytte vores system "Nem retur". Du skal blot skrive dit ordrenummer og din e-mail ind, vælge hvilket produkt der er tale om, notere hvorfor du ønsker at returnere produktet, og om du ønsker et andet produkt, eller eventuelt pengene retur.

Når du har indtastet oplysningerne vil du modtage en e-mail med en QR-kode. Du skal blot pakke varen forsvarligt ind og derefter indlevere pakken i nærmeste GLS-pakkeshop, og de kan så scanne QR-koden.

Benytter du "Nem retur" betales returforsendelse automatisk af GEjSER.

Du kan finde "Nem retur" ved at klikke her.

Hvor lang tid kan jeg forvente mit batteri kan holde?

Den estimerede levetid på et batteri er typisk 2-3 år, eller mellem 300-500 opladninger, afhængigt af hvad der kommer først. Over tid vil man desuden opleve, at levetiden på batteriet vil dale. Man kan forlænge levetiden på de fleste batterier, ved at holde dem mellem 20-80 % opladet hele tiden.

Hvorfor smager min e-cigaret brændt?

Brænderen/coilen i din e-cigaret har en levetid på ca. 2-4 uger, hvorefter den vil begynde at smage brændt. Dette varierer alt efter, hvor hyppigt du damper samt, hvilken coil du bruger. En brændt smag er den hyppigste årsag til, at coilen skal skiftes.

Når man tager en ny coil i brug er det utroligt vigtigt, at coilen får lov at trække væske til sig. Når du har fyldt e-væske på din tank, bør du derfor lade den stå og trække 15-20 min. Tag eventuelt også et par sug uden at trykke på knappen. På den måde kan du trække din e-væske ind i brænderen.

Obs: Har din e-cigaret autosug, skal du tage podden/tanken af, inden du suger for at trække e-væske ind i brænderen.

Sluk eventuelt for batteriet - når du tager ny coil i brug! Når en ny coil bliver taget i brug, vil ét enkelt tryk på knappen - det kan være for at se om den virker - være nok til at brænde den af. Sørg derfor for at slukke dit batteri, inden du sætter den nye coil i, og tænd det først, når den anbefalede tid er gået.

Store coils: Ved brug af de mellemstore og store e-cigaretter, der er produceret til at lave lidt mere damp end de små e-cigaretter, er det vigtigt, at man trækker luft igennem coilen. Der er ofte mindre luftmodstand jo kraftigere en coil man har. Jo hurtigere coilen er til at varme væsken op, desto mere luft skal trækkes igennem coilen for at køle den ned. Hvis man ikke suger korrekt, eller hvis man f.eks kører med en alt for lav watt, kan det resultere i en brændt coil, eller en brænder der lækker e-væske. Hvis du oplever, at dine coils ikke holder særlig længe, så kom ind i en af vores butikker og få vejledning til, hvad der eventuelt kan gøres for at udnytte dem bedre.

Små coils: Ved de mindre coils må man ikke suge for kraftigt og for længe. Hvis du gør dette, kan det resultere i, at din coil bliver brændt hurtigere. Det er samtidig vigtigt, at du ikke kører med en højere watt end anbefalet til den specifikke brænder, da dette også hurtigt kan resultere i en brændt coil. Du skal desuden sørge for, at den e-væske du bruger, ikke er for tyk. Du kan på vores hjemmeside finde anbefalet watt og tykkelse på e-væske til den specifikke brænder du bruger.

Derudover kan ingredienser såsom sødemiddel og køling også påvirke levetiden på din brænder.

Der kan i enkelte tilfælde være en produktionsfejl på coilen, hvilket resulterer i en brændt smag, selvom coilen har stået og trukket. Er dette tilfældet er du altid velkommen til at komme forbi en af vores butikker, eller kontakte GEjSER kundeservice, og så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Hvad er e-juice? e-juice eller e-væske er den væske, som bliver opvarmet til damp. E-væsken består typisk af følgende ingredienser:

Vegetabilsk Glycerin (VG): Almindeligt anvendt i fødevare (E422) og kosmetik. VG er tykkere i konsistens end PG. Jo mere VG væsken indeholder, desto større "dampskyer" kan der laves. Ofte anvendes 70VG/30PG eller tykkere e-væske til de store e-cigaretter.

Propylenglykol (PG): Almindeligt anvendt i fødevare (E1520) og inhalatorer. PG er tyndere i konsistens end VG og anvendes som smagsforstærker. Derudover giver PG mere "krads i halsen".

Aroma: Oftest bruges samme type aromaer til fødevarer. Aromaer fås i mange forskellige smagsvarianter (tobak, slik, frugt, osv.). I Danmark er det dog kun lovligt, at sælge e-væske med smag af enten mentol eller tobak. De fleste aromaer er 100% PG.

Nikotin: Nikotin fås i forskellige koncentrationer. Styrker angives i mg/ml. De fleste færdigblandede e-væske fås i henholdsvis 0, 6, 12 og 18mg. Hvis man blander sin egen e-væske, kan man selv bestemme hvor meget nikotin man vil have.

Du kan læse mere om e-væske her.

Yderligere spørgsmål?

Har du ikke fundet et svar til dit spørgsmål, er du velkommen til at kigge forbi en af vores butikker, er kontakte kundeservice. Så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig, og besvare alle dine spørgsmål.

Giv et kald

+45 26 22 07 07

Åbningstider

Hverdage 08-22 & Weekend 09-15

Fandt ikke hvad du ledte efter?

Har du brug for hjælp eller mangler du hurtig svar på dit spørgsmål, så kontakt os endelig - Vores rare kundeservice er altid glade for at hjælpe!