Hjælp til handel og e-cigaretter
- Bestilling og levering
- Returnering og reklamation
- Betaling og sikkerhed
- Levering
- Kundeklub
- Kundeservice
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, hurtigst muligt efter bestilling.
Er pakken først afsendt, kan ordren ikke annulleres.
Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.
Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system..
Kan jeg ændre i min ordre?
Når din ordre er afgivet, kan vi ikke tilføje flere produkter til din bestilling, men vi kan ændre varen/e, så længe beløbet ikke overskrider det reserverede beløb.
Har du glemt at tilføje en vare til din kurv, kan du kontakte vores kundeservice, så vi kan få sendt din nye ordre, sammen med den anden.
Du bedes kontakte vores kundeservice hurtigst muligt efter bestilling.
Er pakken først afsendt, kan der ikke ændres i ordren/e.
Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.
Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.
Kan jeg ændre min leveringsadresse?
Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.
Hvis pakken først har forladt lageret kan vi ikke ændre adressen.
Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.
Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.
Hvornår modtager jeg min bestilling?
Vi tilstræber at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt.
Leveringstiden afhænger af, hvilket leveringsfirma du vælger:
Vi afsender din ordre samme dag, hvis du bestiller inden kl. 16.00 i hverdagene og kl. 14.00 i weekenden.
DAO365: Dag-til-dag levering
GLS: 1-3 hverdage
Instabox: Dag-til-dag levering
DAO365
Hvis du vil have dine varer leveret med DAO365 hjemmelevering, og du bestiller inden kl. 16:00 i hverdagene og 14:00 i weekenden, bliver din ordre pakket og sendt af sted samme dag.
DAO365 fragter pakkerne om natten, så de ligger i din postkasse næste morgen. Alternativt hænger de pakken på hoveddøren, hvis den er for stor til postkassen, og hvis buddet vurderer, at det er forsvarligt.
Hvis det ikke er muligt at komme ind i din opgang, eller buddet af en anden grund er forhindret i at levere pakken, vil du modtage en SMS fra DAO365 om, hvor du kan afhente din pakke i en nærliggende DAO Pakkeshop. Husk at medbringe gyldigt ID samt den afhentningskode DAO365 har oplyst i SMS’en.
Det koster kun 25 kr. at få leveret med DAO.
GLS
Du kan vælge levering med GLS fra kun 29 kr.
Ønsker du GLS levering hjem til døren, koster det 45 kr. eller 35 kr. hvis det er til erhverv.
Hvis du bestiller inden kl. 16:00, vil din pakke blive afsendt samme dag.
Vælges GLS pakkeshop, bliver pakkerne leveret til en GLS pakkeshop, hvor du kan afhente din pakke i pakkeshoppen.
Du vil modtage en sms eller mail, når din pakke er klar til afhentning.
Hvis pakken ikke er afhentet efter 5 dage, vil den blive sendt retur.
Husk gyldigt ID, så du kan legitimere dig selv, som retmæssig ejer, og få udleveret forsendelsen.
Instabox
Instabox levere din pakke dag-til-dag. Dvs. at hvis du gennemfører din ordre inden kl. 16.00 i hverdagene og 14.00 i weekenden, bliver pakken leveret næste dag. Vær dog opmærksom på at man skal verificere sig med Nem-ID, for at få pakken udleveret.
Hvordan laver jeg en ordre?
For at lave en ordre, vælger du blot den/de varer, som du gerne vil have, og lægger dem i indkøbskurven.
Du kan nu vælge at shoppe videre eller gå til betaling.
Ved betaling skal du skrive dine personlige oplysninger. (Sørg for at dobbelttjekke, at alt info er korrekt).
Vælg derefter leveringsmetode, læs og acceptér handelsbetingelserne og tryk så ”Godkend og betal”.
Herefter åbner en beskyttet side op, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger, så der betales, hvorefter din ordre vil blive oprettet og efterfølgende pakket og sendt.
I første omgang bliver beløbet reserveret af banken og først trukket, når pakken er afsendt.
OBS: Grundet EU-lovgivning skal alle køb over 225,- kr. godkendes med NEM-ID eller SMS.
Få hjælp til opsætning her!
Var min ordre succesfuld?
Når du har foretaget din ordre vil du med det samme kunne se en ordrebekræftelse på siden. Du vil også modtage en e-mail med bekræftelse på dit køb.
Har du ikke modtaget dette, bedes du kontakte vores kundeservice for yderligere assistance.
Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.
Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.
Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?
Hvis du har købt et produkt via vores webshop, og du fortryder købet, skal du meddele os det senest 14 dage efter modtagelse af varen.
En returnering kan startes HER.
Er varen ikke i original emballage, kan det muligvis udgøre en værdiforringelse.
Er varen taget i brug, vil du ved fortrydelse af købet kun få en del, eller intet, af købsbeløbet tilbagebetalt, afhængigt af varens værdi.
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at lave en reklamation?
Med mindre andet er angivet direkte i beskrivelsen for en vare, så gælder det, at på alle varer, som du køber hos GEjSER (tidligere SMOKE-IT), har du 2 års reklamationsret.
Såfremt en producent yder en længere frist for reklamationsret, er du naturligvis omfattet af denne frist.
Alle varer, der indenfor reklamationsrettens frist går i stykker eller ophører med at virke efter hensigten, vil blive repareret uden omkostninger for dig, med mindre varens defekt skyldes, at du har betjent varen åbenlyst fejlagtigt, at du har forsøgt at modificere eller ændre varen, eller at du har misbrugt varen.
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Reklamerer du inden 2 måneder vil din reklamation altid være rettidig.
Vi har altid 3 måneders garanti på alle apparater.
GEjSER tilbyder, at du i stedet for reparation af den defekte vare kan vælge at modtage en tilsvarende vare.
Når du indenfor reklamationsrettens frist sender en vare til os med henblik på reparation, så vil de rimelige fragtomkostninger, som du i den forbindelse får, blive godtgjort af os, ved at vi refunderer beløbet til dig.
GEjSER tilbyder at dække returforsendelse, hvis du benytter dig af vores system "Nem-retur".
Ønsker du selv at stå for forsendelse når du fremsender varen til os, bør du gøre brug af fragtmand eller Post Nord.
Du kan starte din reklamation klik her
Hvordan returnerer jeg mit fortrudte køb?
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du bedes vedlægge dit ordrenummer eller følgeseddel, da vi ellers ikke kan håndtere din returnering.
Varen kan returneres på adressen:
GEjSER ApS
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten
”Retur”
Vi anbefaler at bruge GLS eller PostNord, når du skal returnere en vare.
Hvordan returnerer jeg en beskadiget vare?
Du skal vedlægge en fyldig fejlbeskrivelse af varens defekt og en kopi af købsfakturaen.
Varen vil som hovedregel blive repareret eller ombyttet til en tilsvarende indenfor ca. en uge. Såfremt der forekommer specielle forhold, som gør det umuligt, at klare reparationen eller ombytningen indenfor en uge, kan det dog trække længere ud.
Varen vil efter udbedring af defekten blive sendt til dig uden yderligere omkostninger for dig.
Når du sender en vare til os med henblik på reparation, bedes du benytte dig af funktionen "Nem-retur".
Er produktet købt i butik eller ønsker du selv at stå for returnering bedes du sende varen til vores adresse:
GEjSER ApS
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten
”Retur”
Vi anbefaler at bruge GLS eller PostNord, når du skal returnere en vare, hvis du selv står for returnering.
Du kan starte din reklamation med Nem-retur HER.
Har I modtaget min returpakke?
Når en defekt varer kommet retur hos os, vil vi i første omgang teste produktet, hvilket normalt tager op til 48 timer. Du vil herefter modtage besked om situationen.
Din pakke vil typisk tage 3-14 dage om at nå frem til os. Du kan som udgangspunkt ikke selv tjekke, om vi har modtaget din pakke.
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice som kan fortælle dig, om vi har modtaget din pakke.
Hvornår vil jeg modtage min refundering?
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvilke betalingsformer accepterer I?
Når du handler på gejser.dk, har du følgende muligheder for onlinebetaling:
- Dankort
- Visa Electron
- Mastercard
- VISA
Vi trækker først pengene fra din konto, når vi har sendt varerne afsted fra vores lager.
Hvilken valuta vises på hjemmesiden?
Priserne på hjemmesiden vises i DKK.
Hvis du angiver et andet land end Danmark, vil valutaen stadig være DKK. Prisen vil tilpasse sig til din angivne lokation, så du altid kan se den pris, du skal betale, der hvor du er bosat.
Gemmer I mine betalingsoplysninger?
Nej, gejser.dk har en indløsningsaftale med Nets, hvilket indebærer, at vi opfylder meget høje krav til sikkerheden på gejser.dk, og for at tilvejebringe en maksimal sikkerhed af dine betalingskortoplysninger, gemmer vi ikke disse oplysninger.
Vi beholder udelukkende en kvittering fra Nets, som gør, at vi kan trække det beløb, som du har accepteret.
Hvor bliver min ordre sendt fra?
Alle bestillinger på gejser.dk bliver pakket og sendt fra vores lager ved hovedkontoret, Erhversparken Klank 3 8464 Galten.
Hvor lang leveringstid kan jeg forvente?
Vi tilstræber at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt.
Leveringstiden afhænger af, hvilket leveringsfirma du vælger:
Vi afsender din ordren samme dag, hvis du bestiller inden kl. 16.00 i hverdagene og kl. 14.00 i weekenden.
DAO365: Dag-til-dag levering
GLS: 1-3 hverdage
Instabox: Dag-til-dag levering
DAO365
Hvis du vil have dine varer leveret med DAO365 hjemmelevering, og du bestiller inden kl. 16:00 i hverdagene og 14:00 i weekenden, bliver din ordre pakket og sendt af sted samme dag.
DAO365 fragter pakkerne om natten, så de ligger i din postkasse næste morgen. Alternativt hænger de pakken på hoveddøren, hvis den er for stor til postkassen, og hvis buddet vurderer, at det er forsvarligt.
Hvis det ikke er muligt at komme ind i din opgang, eller buddet af en anden grund er forhindret i at levere pakken, vil du modtage en SMS fra DAO365 om, hvor du kan afhente din pakke i en nærliggende DAO Pakkeshop. Husk at medbringe gyldigt ID samt den afhentningskode DAO365 har oplyst i SMS’en.
Det koster kun 25 kr. at få leveret med DAO.
GLS
Du kan vælge levering med GLS fra kun 29 kr.
Ønsker du GLS levering hjem til døren, koster det 45 kr. eller 35 kr. hvis det er til erhverv.
Hvis du bestiller inden kl. 16:00 i hverdage og inden 14:00 i weekender, vil din pakke blive afsendt samme dag.
Vælges GLS pakkeshop, bliver pakkerne leveret til en GLS pakkeshop, hvor du kan afhente din pakke i pakkeshoppen.
Du vil modtage en sms eller mail, når din pakke er klar til afhentning.
Hvis pakken ikke er afhentet efter 5 dage, vil den blive sendt retur.
Husk gyldigt ID, så du kan legitimere dig selv, som retmæssig ejer, og få udleveret forsendelsen.
Instabox
Instabox levere din pakke dag-til-dag. Dvs. at hvis du gennemfører din ordre inden kl. 16.00 i hverdagene og 14.00 i weekenden, bliver pakken leveret næste dag. Vær dog opmærksom på at man skal verificere sig med Nem-ID, for at få pakken udleveret.
Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en beskadiget vare?
Hvis du modtager en pakke hvor selve pakken ser forkert håndteret ud og er i dårlig stand, skal du tage et billede af den før du åbner den. Dette er vigtigt ift. vores dialog med det valgte fragtfirma om en eventuel erstatning.
Hvis varen indeni er beskadiget skal du ligeledes tage et billede af denne.
Hvis du ønsker at gå videre med en reklamation kan dette gøres HER.
Ønsker du en løsning kan du kontakte vores kundeservice for videre behandling af sagen. (Kontaktformular i bunden af siden)
Leveringsomkostninger
Ved GEjSER har du mulighed for at vælge levering både til pakkeshop og hjem til dig selv.
Du har mulighed for at vælge enten GLS eller DAO.
Priserne er henholdsvis:
Told og afgifter på internationale ordrer
Status på ordre
Både DAO365, Instabox og GLS tilbyder track and trace, hvilket vil sige, at du kan spore og følge med i, hvor langt din pakke er. Forsendelsesnummer vil fremgå i ordrebekræftelsen du modtager, når du har gennemført en ordre.
Hvis det skulle ske, at du ikke modtager et forsendelsesnummer, bedes du kontakte vores kundeservice.
Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.
Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.
Pakke ikke modtaget
DAO365 og Instabox har dag-til-dag levering, og GLS garanterer en leveringstid på 1-3 dage hverdage.
Hvis du ikke har modtaget din pakke efter den forventede leveringstid, bedes du tjekke din ordrebekræftelse, hvorvidt alle dine oplysninger er korrekte.
Du bedes nu kontakte det leveringsfirma du har valgt at benytte (husk forsendelsesnummer).
Hvis dette ikke løser problemet, så kontakt vores kundeservice, og vi vil være behjælpelige med at løse problemet.
Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.
Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.
Butikskundeklub
Du kan nemt og hurtigt blive medlem af kundeklubben i vores fysiske butikker. Du bliver tilbudt medlemskab, når du handler i en GEjSER butik for første gang. Du bliver fordelskunde, når du opretter dig i klubben og det betyder at:
Vi gemmer dine boner for dig
Du optjener 5 % af dit købsbeløb ved hver handel*
Du kan spare de 5 % op til der er til en omgang gratis varer eller bruge dem ved dit næste køb.
*Gælder dog ikke på i forvejen nedsatte varer.
Vi sender meget få SMS'er ud om året.
Foretager du ikke et køb 6 mdr. i træk, vil dine points dog bortfalde og din konto vil blive slettet, i henhold til persondataloven. Du vil dog få en reminder på SMS, inden at din kundeklub konto, vil blive deaktiveret.
Ved at downloade vores GEjSER kundeklub app til din mobiltelefon, kan du selv holde øje med dine optjente point, samt alle dine kvitteringer.
Webshop kundeklub
Som medlem af webshoppens kundeklub, gør du livet nemmere for dig selv. Her kan du oprette dig med navn og adresse, så du slipper for at taste dem ind hver gang du vil lave en bestilling. Du kan selv følge med i din ordrestatus og du får et godt overblik over, hvad du har bestilt og således over, hvad du evt. mangler at bestille. Du har muligheden for at genbestille en tidligere ordre uden at skulle igennem hele bestillingsprocessen på ny. De vigtigste fordele ved at være medlem af klubben:
Du får nemt overblik over ordrestatus
Vi gemmer dine boner for dig
Nem genbestilling
Denne kundeklub er ikke koblet sammen med butikskundeklubben så du får ikke de 5 % rabat ved at handle på webshoppen. Der arbejdes på at koble den fysiske kundeklub sammen med webshoppen. Dette er dog ikke teknisk muligt i øjeblikket.
Du vil blive spurgt om du vil registreres i kundeklubben, når du lægger et produkt i kurven og går til indkøbskurven.
Problemer med at logge ind?
Under Email og Kodeord boksen finder du et tekst link: Glemt adgangskode (Eksempel markeret i den røde boks)
Hvis det er længe siden at du sidst har logget ind på din konto, kan du opleve problemer med at logge ind. Det kan bl.a. skyldes at vi har fået et nyt backend system, hvor alle aktive brugerkontoer er flyttet, men ikke adgangskoder. Her skal du blot trykke "glemt adgangskode" og lave en ny adgangskode.
Hvis du stadigvæk oplever problemer, kan du kontakte vores kundeservice her:
Kontaktformularen her på "Ofte stillede spørgsmål" siden.
Chat på hjemmesiden (åben fra 09:00 - 16:00, man-fre)
Email: support@gejser.dk
Tlf.: 26 22 07 07
Brug for personlig assistance?
Hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, på vores "Ofte stillede spørgsmål" side, skal du være mere end velkommen, til at kontakte vores kompetente kundeservice. Dette kan gøres på følgende møde:
Kontaktformularen her på "Ofte stillede spørgsmål" siden.
Chat på hjemmesiden (åben fra 09:00 - 16:00, man-fre)
Email: support@gejser.dk
Tlf.: 26 22 07 07
Ringer du før kl. 09:00 eller efter kl. 16:00 i hverdage, eller i weekenden, vil nogle henvendelser først kunne håndteres den efterfølgende dag.
Lagerstatus i butik?
Det er desværre ikke muligt her på hjemmesiden, at få vist et produkts lagerstatus i en af vores butikker.
Har du brug for at vide om en bestemt butik, har et produkt på lager, kan du kontakte vores kundeservice.
Kontaktformular længere nede på siden.
Chat på hjemmesiden (09:00-16:00 man-fre)
Email: support@gejser.dk
Tlf.: 26 22 07 07 (08:00-22:00 man-fre og weekend 09:00 - 15:00)
Du finder et overblik over vores butikker og deres kontakt oplysninger ved at klikke her
Ofte stillede spørgsmål
Find nemt og hurtigt svaret på netop det du leder efter her.
Tanke og Brændere/Coils
Handel på GEjSER.dk
Andre spørgsmål
Fandt du ikke et svar?
Kontakt os her
Kundeservice
Har du brug for hjælp eller mangler du hurtig svar på dit spørgsmål, så kontakt os endelig - Vores rare kundeservice er altid glade for at hjælpe!
- +45 26 22 07 07
- support@gejser.dk
- Åbningstider:
Mandag: 08:00 - 22:00
Tirsdag: 08:00 - 22:00
Onsdag: 08:00 - 22:00
Torsdag: 08:00 - 22:00
Fredag: 08:00 - 22:00
Lørdag: 09:00 - 15:00
Søndag: 09:00 - 15:00